תכנון אירוע מסיבת רווקות

מסיבת רווקות הוא אחד האירועים החשובים ביותר לכלה לעתיד, שחוגגת את ימיה האחרונים כרווקה שבהם מותר עדיין להשתולל וליהנות עם החברות הכי טובות.

תכנון מסיבת רווקות

בשביל שהכל ידפוק כמו שעון ובשביל שהכלה לעתיד תחגוג את האירוע אותו תזכור לעוד הרבה שנים, חשוב מאוד שהתכנון והארגון של האירוע יתבצעו בצורה מסודרת ואחראית על ידי חברה טובה, שתוכל להטיל משימות שונות על המוזמנות לאירוע, כגון:

  • מיקום המסיבהמקום למסיבת רווקות הוא הדבר הראשון שיש לחשוב עליו לפני שבכלל מתחילים לתכנן את האטרקציות שמסביב, חשוב לדעת האם האירוע התקיים בלופט זוהר ותוסס שם תוכלו להנות מכל הפינוקים בלילה אחד, או לקיים את האירוע בבר מוצלח שבו הכניסה באותו הערב היא לבנות ב.ל.ב.ד! הבחירה של מיקום אירוע במידה ואתם מתלבטים חייבת להתבצע על פי הדברים החיובים והשליליים שיוכל לתת לכם מקום פרטי שבו תוכלו להנות לבד כל הבנות, בלופט פרטי ישנה האפשרות לקבל מקום עם ג'קוזי, סאונה יבשה, מערכת שמע בה תשמעו את המוזיקה שמתאימה לכן כמו שאתן אוהבות, לעומת בר שבו מספר האנשים הוא גדול יחסית והפרטיות זה לא אותו הדבר כמו בהשכרת מקום למסיבת רווקות.
  • מספר מוזמנות – מספר המוזמנות לאירוע הוא פרט חשוב מאוד שיש לבדוק אותו לפני שבכלל מתחילים את התכנונים וסגירת מקום האירוע ושאר האטרקציות, מספר הבנות שיוזמנו לאירוע יקבע לכם את התקציב לאירוע וכמה שיותר בנות זה אומר כמה שיותר כסף שאפשר לבזבז.
  • מזון ושתייה – החלק המשמעותי של מסיבת הרווקות פרט למקום זוהי החוויה הקולינרית ולכן, חשוב לתכנן בקפידה בהתאם לתקציב הכספי שברשותכן, הזמנה של שירותי קייטרינג או שף פרטי למסיבת רווקות שיאפשרו לכם להנות מאוכל ושתייה לאורך כל הערב.
  • חשפן – במידה ויש לכן א' מהכלה לעתיד, תמיד אפשר להזמין חשפן שיכול להנעים את זמנכן ואת זמן הכלה במופע סטריפטיז מפנק שבו כל הקיטור יוצא החוצה.
  • מוזיקה – אין מסיבה בלי מוזיקה וחשוב לזכור שבמידה והחלטתן על השכרת מקום פרטי למסיבה, הביאו איתכן את המוזיקה שאתן והכלה אוהבת.

 

מסיבת רווקות זה המקום המושלם להשוויץ בו בטבעות אירוסין שוות.