קייטרינג לאירועים עסקיים - מה כדאי לדעת?

אירוע עסקי הוא דרך ליצור קשרים חדשים ובמקביל לשפר עמדות בקשרים קיימים. אוכל הוא בדרך המהירה ביותר ללב ובחירה נכונה של קייטרינג לאירוע העסקי שלכם תשדר את הרושם המיידי על לקוחותיכם. בשוק יש מבחר גדול של חברות המספקות קייטרינג עם התמחות באירועים עסקיים, אבל סוג האוכל אינו הקריטריון היחיד בבואכם לבחור קייטרינג לאירוע שלכם. בררו מה מגיע ביחד עם האספקה של קייטרינג, רוב החברות יספקו לכם את כלי האוכל אבל חשוב לברר האם מדובר בכלים חד פעמיים או כלים מרשימים יותר, לפי התקציב שלכם וסוג הרושם שתבקשו לצור. כלים חד פעמיים יצרו רושם בלתי מחייב, כלים קבועים יאפשרו לשדר רושם חגיגי יותר.

 

קייטרינג לאירועים עסקיים- סושי או קבב?

כשאתם באים לבחור קייטרינג לאירועים עסקיים, הנתונים שיובילו אתכם לבחירה הנכונה ינועו בין גורמים משתנים- שעת האירוע? לאירוע צהריים יתאימו מנות כבדות כמו בשר ,לאירוע בשעות הבוקר יתאים כיבוד קליל כמו פירות וקישים. קייטרינג יקבע גם לפי סוג הקהל ואופי האירוע. השקה של מוצר חדש יכול להיות מלווה באלכוהול ובהתאם, קייטרינג של מאכלים נלווים. אורך האירוע גם ישפיע על סוג הקייטרינג-במידה ומדובר באירוע שייקח יום שלם- ארוחת צהריים מלאה, אירוע של כמה שעות יוכל להסתפק בקייטרינג של כיבוד קל ולא מחייב. לעונת השנה יש גם תפקיד בסוג הקייטרינג. כל עונה בשנה תספק פירות מרשימים, ובכלל פירות זה משהוא כדאי לכלול בהזמנת קייטרינג- כיוון שבכל קבוצה, תמיד יהיה אחוז יפה של אנשים השומרים על דיאטה.

 

קייטרינג לאירועים עסקיים- הדרך ללב עוברת דרך הקיבה

והדרך לקיבה עוברת דרך העין. כאשר אתם באים לבחור קייטרינג עסקי, חשוב לוודא שדרך ההגשה תהיה מסודרת ומרשימה ,אבל לא צבעונית מידי.טוב תעשו אם קייטרינג לאירוע עסקי יתאפיין באופן שבו אתם רוצים שלקוחותיכם ואורחיכם יתפסו אתכם. מראה עיניים הוא דרך מצוינת להעביר מסר- ההגשה צריכה לשדר נדיבות מצד אחד, אבל סדר מצד שני. מבחר המנות לא צריך להיות מעל ל- 3 סוגים לבחירה לכל סוג (נניח-קיש, דג או תבשיל למנה עיקרית...) על מנת לשדר ענייניות ומיקוד ולא להפנות את עיקר תשומת הלב של הלקוחות מנושא האירוע אל האוכל.

 

קייטרינג לאירועים עסקיים- לשדר על הגל

שאלה חשובה בבחירת הקייטרינג היא האם ללכת על אוכל מסורתי, כמו סלטים וקישים או לייצר רושם על ידי קייטרינג טרנדי כדוגמת טאפסים או קרפצ'ו? במידה ורוב הלקוחות באירוע הם אנשים צעירים, אוכל טרנדי יכול לספק את הסחורה ולצור רושם מעודכן ומתחדש הקשוב לשוק. אם מדובר בקהל לקוחות בוגר יותר- עדיף אוכל שמרני המשדר יציבות ואמינות ,כך שהקהל לא צריך להתעסק במשחקי ניחוש מול הצלחת. אלא שגם קהל שמרני יוכל ליהנות ממאכל אופנתי אם תקפידו לשלבו בקינוח.